Toont alle 5 resultaten

Sensitive opzetborstels

Sensitive opzetborstels met dunne zachte borstelharen zijn speciaal ontworpen voor gevoelige tanden en kiezen.

Poetsen met super zachte opzetborstels helpt meer tandplak verwijderen en helpt tandvlees gezond maken, in vergelijking met een standaard tandenborstel. Probeer daarom de Oral-B Sensi Ultrathin opzetborstel dat door tandartsen is ontworpen. De opzetborstel met zachte borstelharen verwijdert meer tandplak en vermindert ontstekingen. Last van gevoelige tanden of tandvleesontsteking? dan zijn de Soft clean opzetborstels de geschikte borstelharen als je op zoek bent naar een zachte reiniging van de tanden en tandvlees. Wanneer je elektrisch poetst met een Oral-B elektrische tandenborstel, kun je ook de UltraThin opzetborstels proberen.

Kenmerken van Sensitiv Clean opzetborstels met ultra dunne borstelharen.

• Vermindert tand als tandvleesontstekingen.
    • Een goede reiniging tussen de tanden en tandvlees.
    • Zachtste tandvlees verzorging voor de zachtste poets ervaring.
    • Zachte opzetborstel helpt meer tandplak reinigen.
    • De roterende borstelkop omvat elke tand tijdens het poetsen.
    • Borstelindiciator borstelkop die verkleurt bij slijtage.
    • Geschikt voor alle Oral-B tandenborstels, met uitzondering van de nieuwe iO en Oral-B sonic.

Waarom voor de Oral-B zachte opzetstukjes kiezen?

De zachte opzetborstels van vermindert tandvlees ontsteking en zorgt voor een diepe reiniging tussen de tanden en tandvlees. Poetsen met Oral-B Sensi-ultra clean zorgt voor een zachte penetratie – zelfs tussen het tandvlees – verwijderen twee keer zoveel tandplak dan een standaard opzetborstel.

Ben jij op zoek naar een opzetborstel met meer extra’s naast de elektrische tandenborstel? Dan kun je kiezen voor de vernieuwde CleanMaximiser zachte borstelharen. Dit zorgt ervoor dat de versleten borstelharen verkleuren. Zo weet jij wanneer de opzetborstel op tijd vervangen moet worden. Tandartsen adviseren altijd elke 3 maanden je borstelkop vervangen, voor een superieure reiniging van het gebit.

27.95 18.88
Uitverkocht
Uitverkocht

Liever een persoonlijk advies over Sensitive opzetborstels kopen bij Tandartswereld.nl? Wij staan voor je klaar om je een persoonlijk advies te geven. Neem contact met ons op. Heb je een keuze voor jezelf al gemaakt? Dan kun je eenvoudig je bestelling plaatsen via onze website. Voor 15:00 uur besteld op een werkdag, is dezelfde dag verzonden!