Klantenservice

Waar kunnen wij je mee helpen?

Meest gestelde vragen

Waar blijft mijn pakketje? (NL)

Ook zijn afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes af bij PostNL. Op werkdagen voor 15.00 uur besteld = vandaag verzonden. Vanaf dan kunnen we alleen met de Track en Trace het pakketje volgen binnen Nederland.

Een Feestdag (NL), zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij daarom ook geen post aanleveren bij PostNL. Helaas kan het voorkomen dat het pakketje vertraging heeft opgelopen in het PostNL sorteercentrum i.v.m. drukte, een fout of een storing. Wij verwachten bij vertraging dat het pakketje geleverd wordt op het aangegeven adres. 

Voor alle zekerheid willen wij vragen om de opgegeven adresgegevens nauwkeurig te controleren in de bestelgegevens (deze krijg je bij iedere bestelling via de e-mail.

Hoe stuur ik een artikel terug voor garantie?

Je kunt eenvoudig een product retourneren via onze retourpagina. Daarbij kun je kiezen voor geld retour binnen 30 dagen na ontvangst of voor een vervangend product wanneer het defect raakt (indien het onder garantie valt of een het retour betreft). 

Op al onze tandenborstels geven wij standaard 2 jaar garantie op fabricagefouten of productfouten. Bij voorkeur ontvangen wij wel graag het product in originele verpakking samen met toebehoren, zoals: lader, boekjes en bij behorende accessoires. 

LET OP: Een product valt niet onder garantie, door gebruiksschade, val schade en waterschade. Voor meer informatie over de garantie op tandenborstel producten raden wij om deze pagina te bekijken: algemene voorwaarden

Hoe lang krijg ik garantie op mijn aankopen?

Als je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 2 jaar. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag  verwachten. In sommige gevallen kunnen wij door ons aangeboden producten extra garantie verlenen. Deze garantie doen niets af van de wettelijke garantie. 

Bij ons geldt garantie op productfouten- en/of fabrieksfouten. Indien een product montage- en/of gebruiksfouten of andere beschadiging heeft opgelopen, zoals valschade- en/of waterschade. Deze gebruiksschade valt helaas niet onder garantie. 

Voor meer informatie over garantie op onze producten raden wij aan om deze pagina te bekijken: algemene voorwaarden. 

Welke opzetborstel heb ik nodig?

Onze opzetborstels trillen en draaien rond voor een krachtige mondreiniging. De Oral-B is het meest gebruikte tandenborstel in ons assortiment en door tandartsen zelf. Maar er zijn verschillen die een opzetborstel uniek maakt. Alle Oral-B opzetborstels passen op al onze Oral-B elektrische tandenborstels (m.u.v. iO, Sonic). Alle Philips Sonicare opzetborstels passen op alleen Sonicare tandenborstels. Hierdoor is het eenvoudig om de juiste opzetborstel te vinden die bij je past. 

Ik wil iets anders vragen?

Neem contact met ons op. Je kunt ons mailen of voeg ons eenvoudig toe aan je Whatsapp contacten. Onze expert helpt je graag met het beantwoorden van je vraag. 

Stel ons een vraag via Whatsapp
 

Stel je vraag via Whatsapp
Ontvang een reactie op je app

Werkdagen Ma. t/m Vrij. 9:00 – 16.30
Zaterdag: Open 
Zondag: Open 

Voeg toe om te appen

Stel ons een vraag via Whatsapp

Bedrijfsgegevens

Tandartswereld.nl
Hulststraat 21 (geen bezoek adres)
7601SP Almelo
Nederland

KvK-nummer: 57860696
BTW-nummer: NL001546523B90
Email: info@tandartswereld.nl