Filter

Actieve filters

Toont alle 3 resultaten

Tandpasta

Goede tandpasta kopen voor je dagelijkse mondverzorging doe je bij Tandartswereld.nl

Tandpasta zorgt ervoor dat je aanslag op de tanden eenvoudig kunt wegpoetsen met een tandenborstel. Het gebruik van een goede tandpasta helpt het gebit reinigen en ook herstellen. Tandpasta verwijdert en voorkomt verkleuring op de tanden. Daarnaast helpt tandpasta ook tandvlees problemen en gaatjes voorkomen.

Tandpasta kopen bij Tandartswereld

Bij tandartswereld kun je alle grote tandpasta merken voordelig aanschaffen. Je hebt ruime keuze in verschillende soorten tandpasta’s voor elk gebit. Ga je voor witte tanden, gevoelige tanden, slechte adem en tandvleesontsteking, met fluoride of zonder fluoride. Daarom heeft ieder gebit een andere tandpasta nodig. Wij hebben de juiste tandpasta voor elke gebit die voldoet aan onze eisen.

Bekijk hieronder welke merken tandpasta wij ook in ons assortiment hebben.

Sensodyne

Parodontax

Oral-B

Elmex

Meridol

Soorten tandpasta

Bij Tandartswereld.nl heb je een ruime keuze uit diverse soorten tandpasta. Naast de standaard varianten, bieden wij ook de volgende soorten tandpasta’s aan:

• Tandpasta voor gevoelige tanden
      Last van pijnlijke tanden na het drinken of eten van iets kouds of juist iets warms, dan heb je last van gevoelige tanden. Wij adviseren om daarom te poetsen met Sensodyne tandpasta speciaal voor gevoelige tanden. Tandpasta voor gevoelige tanden helpt pijn verlichten.
    • Tegen een slechte adem
      Heb je vaak last van een slechte adem? De oorzaken van een slechte adem is vaak dat je mond uit balans is. Tandartswereld heeft de juiste tandpasta geselecteerd die een slechte adem verfrissen en ook beschermen. Zoals Extra Fresh tandpasta helpt slechte bacteriën doden en goede bacteriën in de mond stimuleren. Een frisse tandpasta beschermt je gebit tegen caries, tandvleesontstekingen en ook tegen een slechte adem.
    • Zonder fluoride tandpasta
      Tandpasta met Fluoride doorslikken wordt altijd afgeraden. Fluoride tandpasta beschermt het tandbeen en helpt gaatjes als caries voorkomen. Ook is fluor tandpasta is geschikt tegen tandbederf en helpt tandrot tegengaan. Fluoride vrije tandpasta is een must voor kinderen tot 12 jaar. Wij adviseren bijvoorbeeld Parodontax speciaal zonder fluoride voor kinderen te gebruiken. Tandartsen raden het ook niet aan om een volwassen gebit zonder fluoride te poetsen.
    • Voor wittere tanden
      Last van gele tanden of bruine vlekken? Verzorg je tanden met whitening tandpasta om verkleuring op de tanden te voorkomen. Whitening tandpasta helpt tanden witter maken dankzij de verschillende kleurherstellende werkingen. De werking van whitening tandpasta helpt voorkomen of verwijdert vlekken op tanden.
    • Tandpasta tegen tandvleesontsteking
      Een ontstoken tandvlees kan erg vervelend zijn. Tandvleesontsteking is vaak pijnlijk en het oogt niet gezond. Daarom adviseren wij het gebruik van tandpasta tegen tandvleesontsteking om ongemakken tegen te gaan. Je kunt eenvoudig tandvleesontstekingen bestrijden door het poetsen met Parodontax tandpasta.

Liever een persoonlijk advies over de juiste tandpasta bij Tandartswereld.nl? Wij staan voor je klaar om je een persoonlijk advies in complete mondverzorging te geven. Neem contact met ons op. Heb je een keuze voor jezelf al gemaakt? Dan kun je eenvoudig je bestelling plaatsen via onze website. Voor 15:00 uur besteld op een werkdag, is dezelfde dag direct verzonden!